Bästa träningen?
Quote from Deleted user on 19 January 2007, 08:31:O)
Träningsvärk är skön ... jag skulle simma några längder igår efter spinningen men badet var stängt för allmänheten 🙁Det beror på vad du menar med träner upp; Bygger upp eller bli starkare (inte alltid samma sak).
:O)
Träningsvärk är skön ... jag skulle simma några längder igår efter spinningen men badet var stängt för allmänheten 🙁
Det beror på vad du menar med träner upp; Bygger upp eller bli starkare (inte alltid samma sak).
Quote from Deleted user on 19 January 2007, 18:31Eftersom jag har kommit igång nu,efter skada ,så tänkte jag på att bygga lite muskler...:-)
Eftersom jag har kommit igång nu,efter skada ,så tänkte jag på att bygga lite muskler...:-)
Quote from Deleted user on 19 January 2007, 21:06jahaa .... in i gymmet med dig ... tillsammans med de stora grabbarna 😉
jahaa .... in i gymmet med dig ... tillsammans med de stora grabbarna 😉
Quote from Guest on 5 January 2007, 16:55Råkade ut för en olycka med många frakturer för ett tag sedan.Det värsta var nog höfterna som hoppade ur led! Har nu kört spinning ,jättekul,för att komma igen .Måste nog utöka träningen,får ont vid raska promenader o löpning.Vad är bra träning om man har
Råkade ut för en olycka med många frakturer för ett tag sedan.Det värsta var nog höfterna som hoppade ur led! Har nu kört spinning ,jättekul,för att komma igen .Måste nog utöka träningen,får ont vid raska promenader o löpning.Vad är bra träning om man har