Första veckan: v 36
Quote from Deleted user on 10 September 2007, 13:43Skriver idag fast jag skulle skrivit igår...
Veckan började bra men slutade sämre pga den där j-a förkylningen och kattutställning hela helgen, puh! Men jag fick åtminstone ihop mina 4 motionspass, om än väldigt lugn motion de två sista passen.
Nya tag,
Skriver idag fast jag skulle skrivit igår...
Veckan började bra men slutade sämre pga den där j-a förkylningen och kattutställning hela helgen, puh! Men jag fick åtminstone ihop mina 4 motionspass, om än väldigt lugn motion de två sista passen.
Nya tag,
Quote from Deleted user on 10 September 2007, 14:55Spännande grupp 🙂 jag har inte 10 kg att gå ner, men jag vill gärna gå med i Er grupp iaf! Jag startade min resa vecka 33, med tretimmarsdieten och mer träning än vanligt.
Jag har lyckats gå ner 3 kg på dessa veckor, startade med en vikt på 63,8 kg och
Spännande grupp 🙂 jag har inte 10 kg att gå ner, men jag vill gärna gå med i Er grupp iaf! Jag startade min resa vecka 33, med tretimmarsdieten och mer träning än vanligt.
Jag har lyckats gå ner 3 kg på dessa veckor, startade med en vikt på 63,8 kg och
Quote from Deleted user on 9 October 2007, 10:21Woho!
Jag har tänkt att bli av med 6.4 kg för att vara exakt. 🙂
Woho!
Jag har tänkt att bli av med 6.4 kg för att vara exakt. 🙂
Quote from Deleted user on 9 October 2007, 10:22Välkommen! 😀
Men häng m i diskussionen i rätt vecka, just nu i tråden V 40. Blir lite enklare då... 😉
Välkommen! 😀
Men häng m i diskussionen i rätt vecka, just nu i tråden V 40. Blir lite enklare då... 😉
Quote from Guest on 3 September 2007, 13:50Välkomna nya som gamla medlemmar! Nu tar vi resten!
Jag gick inte ner 10 kilo men jag gick ner mycket mer än jag hade gjort utan gruppen, så jag ÄR tacksam.
Oavsett hur det gick förra omgången så är det HÄR och NU som gäller!
Nu vänder blicken framåt!
Välkomna nya som gamla medlemmar! Nu tar vi resten!
Jag gick inte ner 10 kilo men jag gick ner mycket mer än jag hade gjort utan gruppen, så jag ÄR tacksam.
Oavsett hur det gick förra omgången så är det HÄR och NU som gäller!
Nu vänder blicken framåt!