Men hej!
Quote from Deleted user on 23 May 2006, 15:27I nya numret av PC för alla. FunBeat nämns där som träningspeppare och "bästa komigångsajten".
I nya numret av PC för alla. FunBeat nämns där som träningspeppare och "bästa komigångsajten".
Quote from Deleted user on 23 May 2006, 15:44KUL! Får vi en anstormning nu? Hukar mig ...
KUL! Får vi en anstormning nu? Hukar mig ...
Quote from Deleted user on 23 May 2006, 15:57OK, ska genast beställa ett nummer av PC för alla 🙂
Så nu blir vi väl fler här, vad roligt!
OK, ska genast beställa ett nummer av PC för alla 🙂
Så nu blir vi väl fler här, vad roligt!
Quote from Deleted user on 23 May 2006, 16:01Får väl kolla att den inte skräpar på ngt bord här 🙂 Jo fler ... 🙂
Får väl kolla att den inte skräpar på ngt bord här 🙂 Jo fler ... 🙂
Quote from Guest on 8 March 2006, 21:00Du får väl starta en tråd/diskussion också?
Föräldrar som tränar får vara hur gamla som helst ( f ö är mina barns farmor 67, men jag ska inte fråga om din ålder ;))
Jag är en "gammal" mamma med små barn, somliga av mina gamla klassisar har väl barn barn
Du får väl starta en tråd/diskussion också?
Föräldrar som tränar får vara hur gamla som helst ( f ö är mina barns farmor 67, men jag ska inte fråga om din ålder ;))
Jag är en "gammal" mamma med små barn, somliga av mina gamla klassisar har väl barn barn