min runda
Quote from Deleted user on 26 September 2008, 20:44jag har precis överlevt en megaförkylning
så jag hänger på från och med måndag 😀stenhårt och jag är kontrollfaschist så
detta är ju perfekt eller inte.....:-)
jag har precis överlevt en megaförkylning
så jag hänger på från och med måndag 😀
stenhårt och jag är kontrollfaschist så
detta är ju perfekt eller inte.....:-)
Quote from Deleted user on 26 October 2008, 22:05okej nu har jag surfat runt på internet i nästan en timmar... något med detta tilltalar mig på ett nästan läskigt sätt. Jag börjar 1 november. Detta blir intressant, hoppas på förståelse av omvärlden.
okej nu har jag surfat runt på internet i nästan en timmar... något med detta tilltalar mig på ett nästan läskigt sätt. Jag börjar 1 november. Detta blir intressant, hoppas på förståelse av omvärlden.
Quote from Deleted user on 26 October 2008, 22:54Amelie, du är välkommen, och åtminstone här har vi full förståelse 🙂
Amelie, du är välkommen, och åtminstone här har vi full förståelse 🙂
Quote from Deleted user on 26 October 2008, 22:55Välkommen, det är en annorlunda upplevelse och till absolut största delen störtkul.
Välkommen, det är en annorlunda upplevelse och till absolut största delen störtkul.
Quote from Guest on 25 September 2008, 22:34jag har en 1,3km utanför dörren. den kan jag använda som både upp och nervarvning och som enda runda de dagar jag är mer död än levande.
så fort jag är frisk så kör jag
jag har en 1,3km utanför dörren. den kan jag använda som både upp och nervarvning och som enda runda de dagar jag är mer död än levande.
så fort jag är frisk så kör jag