Pilates vs yoga
Quote from Deleted user on 30 June 2006, 21:09Lina, jag har också IForms pilatesdvd men den tilltalade inte mig heller. Dock har jag nu börjat köra Winsor Pilates - och jag älskar det!!
Det finns flera olika program att välja på, så man slipper bli uttråkad. Magprogrammet är roligt och jag blir lika
Lina, jag har också IForms pilatesdvd men den tilltalade inte mig heller. Dock har jag nu börjat köra Winsor Pilates - och jag älskar det!!
Det finns flera olika program att välja på, så man slipper bli uttråkad. Magprogrammet är roligt och jag blir lika
Quote from Deleted user on 18 July 2006, 07:25Jag hittade winsor pilates på nätet, det verkar intressant. Finns deras dvd i svenska butiker?
Jag hittade winsor pilates på nätet, det verkar intressant. Finns deras dvd i svenska butiker?
Quote from Deleted user on 18 July 2006, 22:14På TV-shop finns det i alla fall. 🙂
På TV-shop finns det i alla fall. 🙂
Quote from Guest on 23 January 2006, 11:05Hej!
Jag brukar träna yoga framför videon och tycker det är kul och skön träning, men nu kan jag den här yoga-videon utan och innan (Casall Poweryoga). Funderar på att testa pilates istället, är det nån som har tips på bra pilates-video? Vad är skillnaden
Hej!
Jag brukar träna yoga framför videon och tycker det är kul och skön träning, men nu kan jag den här yoga-videon utan och innan (Casall Poweryoga). Funderar på att testa pilates istället, är det nån som har tips på bra pilates-video? Vad är skillnaden