Team Blekinge gruppen...
Quote from Deleted user on 17 March 2009, 10:28Någo som vet om det blir kroppkakakor på hemvägen från Öland???I just love it. (L)
Någo som vet om det blir kroppkakakor på hemvägen från Öland???I just love it. (L)
Quote from Deleted user on 17 March 2009, 10:49http://www.teamblekinge.nu/TR-lager_2009.htm
(t+)
Quote from Deleted user on 17 March 2009, 11:29Du är ju SUPER J-O 🙂
Du är ju SUPER J-O 🙂
Quote from Deleted user on 28 June 2011, 23:29Hej alla,
På allmän begäran har jag uppdaterat tillåtna träningsformer som räknas för gruppens topplista. Har nu accepterat löpning i alla dess former... och det är många har jag nu lärt mig. Allt från barnvagnslöpning, streak, djupsnö och strand finns n
Hej alla,
På allmän begäran har jag uppdaterat tillåtna träningsformer som räknas för gruppens topplista. Har nu accepterat löpning i alla dess former... och det är många har jag nu lärt mig. Allt från barnvagnslöpning, streak, djupsnö och strand finns n
Quote from Guest on 7 April 2008, 23:16Jaha, då var jag administratör för denna gruppen. (V) Kom med förslag på hur den skall administreras, gruppmål etc. Kanske lägga ut kommande långpass mm?
Kartan visar var Teamet har sin lokal. Tennvägen 11A, 371 50 Karlskrona
Jaha, då var jag administratör för denna gruppen. (V) Kom med förslag på hur den skall administreras, gruppmål etc. Kanske lägga ut kommande långpass mm?
Kartan visar var Teamet har sin lokal. Tennvägen 11A, 371 50 Karlskrona