Välj landskap/stad på tävlingarna!
Quote from Deleted user on 27 April 2008, 14:40Bullen - I see, Lindesberg, det var där jag kläcktes. 🙂 Västmanland men Örebro län. Norr om linde är det bara huliganer. 😉
Bullen - I see, Lindesberg, det var där jag kläcktes. 🙂 Västmanland men Örebro län. Norr om linde är det bara huliganer. 😉
Quote from Deleted user on 27 April 2008, 14:47Finnåker Rules, inte storstäder som Linde
Finnåker Rules, inte storstäder som Linde
Quote from Deleted user on 27 April 2008, 14:48Persbo rules - inte metropoler som Finnåker!
Persbo rules - inte metropoler som Finnåker!
Quote from Deleted user on 27 April 2008, 15:03Andreas: Ja norr om Lindesberg törs man knappt kliva ur bilen för att ta en kisspaus 😀
Christer: Det är ju låååångt till dig ju 😀
Andreas: Ja norr om Lindesberg törs man knappt kliva ur bilen för att ta en kisspaus 😀
Christer: Det är ju låååångt till dig ju 😀
Quote from Deleted user on 27 April 2008, 15:10Långt??? 12mil - det är ju cykelavstånd!
Långt??? 12mil - det är ju cykelavstånd!
Quote from Deleted user on 27 April 2008, 19:57Haha ja för en cyklist ja 😀
Haha ja för en cyklist ja 😀
Quote from Deleted user on 28 April 2008, 15:54>> Så funkionen att välja stad/landskap är alltså onödig då, eftersom det är geografi?
>Den är tillräckligt onödig för att ha svårt att bli verklighet enär det troligtvis alltid kommer att finnas gott om viktigare funktioner/önskemål att tillgodose, men
>> Så funkionen att välja stad/landskap är alltså onödig då, eftersom det är geografi?
>Den är tillräckligt onödig för att ha svårt att bli verklighet enär det troligtvis alltid kommer att finnas gott om viktigare funktioner/önskemål att tillgodose, men
Quote from Deleted user on 28 April 2008, 17:03Vi har inte tur, vi har en flitig Olle.
Vi har inte tur, vi har en flitig Olle.
Quote from Deleted user on 28 April 2008, 17:17Jag har cykeltur
Jag har cykeltur
Quote from Guest on 22 April 2008, 08:42Nu blir det enklare att söka lopp/tävlingar. Många har efterfrågat att kunna välja vilket område en tävling går i. Nu är det löst. Sveriges landskap samt de tre största städerna finns med.
Så här är en uppmaning till alla er som lagt upp tävlingar: Redi
Nu blir det enklare att söka lopp/tävlingar. Många har efterfrågat att kunna välja vilket område en tävling går i. Nu är det löst. Sveriges landskap samt de tre största städerna finns med.
Så här är en uppmaning till alla er som lagt upp tävlingar: Redi